Guziki

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:

  • księga uczniów
  • księgi arkuszy ocen
  • księga zarządzeń dyrektora szkoły
  • księga korespondencji
  • protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
  • uchwały Rady Pedagogicznej
  • uchwały Rady Szkoły
  • protokoły posiedzeń Rady Rodziców
  • uchwały Rady Rodziców
  • protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej
  • rejestr wydanych legitymacji uczniowskich
  • rejestr wydanych zaświadczeń
  • rejestr upoważnień
  • rejestr akt osobowych
  • rejestr wydanych legitymacji pracowniczych
  • rejestr wydanych kart rowerowych
  • rejestr wydanych decyzji w sprawie zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego 
  • rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego
  • książka obiektu budowlanego
  • księgi inwentarzowe i środków trwałych
  • dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego
  • skontrum biblioteczne
  • ewidencja świadectw szkolnych
  • ewidencja pieczęci i pieczątek
  • plany i sprawozdania
  • księga wyjść
  • archiwum szkolne (rejestr akt osobowych zarchiwizowanych, akta osobowe,
  • dokumenty księgowe, płacowe, dokumenty wytworzone przez szkołę)

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101
poz. 926)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach :

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

27-03-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 998